20 Haziran 2011 Pazartesi

cantanemizzz

Annecimmm bugun itibariyle 14 hafta 6 gunluksun yarin 15.haftaya merhaba diycez birlikte :)) insallah ve cmtsi gunude dr.muzla randevumuz var seni  cook ozledik biz kuzzuuuuu ya babacigin diyo ki keske evimizde ultrason cihazimiz olsada girip arada bi baksak napiyoo diye sana:)) veee senin kim oldugunu yani prensesimiz mi olucak yoksa yakisikli bi prensle mi karsilasicaz onu ogrenicez ayrica aramizda kalsin baban bu konuda coook tezcanli ona kalsa gecen hafta gidebilirdik yani ogrenmeye:))) HAYIRLI elin yagin duzgun akilli saygili sevgi dolu merhametli inancli anne baba saygisi bilen bi evlat ol kiz ya da erjkek hic onemli degil yavrukusuuum....SENi cok seviyorum biliyosun ve senle bol bol konmusuyorum her yeri tanitiyorum anlatiyorum sana SEN bana arkadas dost olucaksin CANTANEM saglikli gunler bizle olsun canim kanim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder