28 Haziran 2012 Perşembe

Erken Gelen Hediye

Cook bekledin,istedin,icinden isledi .....hissettirmedin ,yanimda oldun, olucagina inandirdin!..
Her ay benim icin donum noktasiyken senin icin bi umuttu daha cok...
Ben hep baska cocuklari aldiginda kucagina,icime akitiyodum gozyaslarimi ve istemsizce kendimi sucluyordum ama sen benim gozlerime bakip olucak der gibi isik saciyordun bakislarinla, hissettigin ruhuma.
Bekledin bekledik biraz uzun surdu ama degdi sanirim Allah im bize tattirdi o en guzel duyguyu degeri tartisilmaz ARMAGANIYLA...
Aylardan Aralik
Gunlerden bir Pazar
Saat sabahin 04.30 karnim agriyoo askim dedim,elini karnima koydun
Megersem o karin agrisi mucizenin baslamasiymis
Bende korku,endise,panik varken
Sen zamani kovaliyodun heyecanla
Ve o an geldi catti saatler 13.11 gosterdiginde dunyanin en guzel,en unutulmaz sesini duymusken ben;
Sen disarda kalbinin sesiyle basbasaydin, etrafin kalabalikken
Nihayet gordun kirmizi biraz tombikce hediyeni ve SANA hayatinda Allah in izniyle verdigim EN GUZEL HEDiYEYDi bu :
SEN artik BABA olmustun....
Ilk'ler unutulmaz ya iste " ilk Babalar Gunun "  kutlu olsun HERSEYiMmm..
Baba dedigi,elinden tuttugu,dustugunde kaldirdigin,birlikte tahtiravelleye bindigin,kafa kafaya problem cozdugun,sinemada kahkahalar attigin,uzun yollar yaptigin,kulaclarini yaristirdigin,celmelerine hayran kaldigin ,saygisiyla,sevgisiyle,inanclariyla hayran kaldigin GUNLERiNiDE gor ins'Allah oglunun...
                                                                                                                                          15.06.2012
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder