27 Ağustos 2012 Pazartesi

Bu seferki baska bi YAS...!


iyi ki dogdum,
Iyi ki de Rabbim beni kiz olarak yaratmis
Dedim,bu sefer...
Yoksa nerden bilecektim bu duyguyu
Nasil yasiycaktim SENLE gelen YENi YASIMI..
Iyi ki dogdum iyi ki benim bedenimde sacildi tohumlarin ve bende yeserdi de benim oglum oldun..
Iyi ki dogdum dedim bu yil,odamiz senin nefesinle sicacik oldu,geceleri senle bolundu uykularim miss kokunla huzur buldu yuregim..
Iyi ki dogdum da iyi ki SENiN annen oldum,seni emzirdim,kendimden bi parcayi aldim elime hayatim boyunca bana en yakin olucak SENiN icin iyi ki dogdum dedim bu yil...
Iyi ki dogdum dedim tum uzuvlarin icin;en sevdigim peynirli pogaca olan ayaklarin,memleketimin zeytini gibi simsiyah gozlerin,bi lokmalik agizda eriyen o tombik sarma parmaklarin,dokunmalarina kiyamadigim o pamuklara sarip sarmalamak istedigim o ipek tenin icin iyi ki dogdum iyi ki de BENiM oglum oldun...
Ilk degildi tabi bu iyi ki dogmalar,kac pasta kesildi,ne hediyeler geldi,kac mum icin nefes tukettim,oyle sasali partilerimde olmadi ama bu sene bu 30 yas bana haykirarak bagira bagira gule oynaya sevincle geldi iste tum bunlarin sebebi bu yas baska turlu yas SEN'li yasti cunku ...
Iyi ki dogdum dedim Rabbim hayatimda bana "HERSEYiM" olan, canim KOCAMI karsima cikardigi icin,iyi ki dogdum dedim gurbet icimde bi ok olan canim ABLAM icin,bi dost&abi gibi herseyi payalasabilecegim gonlu&eli bol olan KORAY(enicim) icin,iLK goz agrim kiymetlim SiMAY'im oldugu icin, Melek gibi bi ANNEM,becerikli bi BABAM :))! oldugu icin iyi ki dogdum dedim ve tum bunlar icin RABBiME ne kadar iyi ki dogdum desem az ;))
Yas 30 yolun yarisindan 5 eksik mi bilinmez ama sen benim bu hayata biraktigim EN GUZEL ARMAGAN olucaksin "CAN'taNEM biricik OGLUM"....
Iyi ki dogdum dedim kendimi yalniz hissettigimde sesime ses veren tum tivittirik dostlarim icin....
27 Agustos 1982 // 27 Agustos 2012

2 yorum:

  1. Uyyy sekerim iyiki dogmussun
    İyiki dogurmussun
    İyiki blog acmisiinn......:))))
    Takipdeyim seni:))))

    YanıtlaSil
  2. Ayyy buarada sende gel benim bloguma :)))
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil